REPTE PER AL 2015. Més vins i més música

El blog és una eina que tenia totalment abandonada. Per al 2015 em propose el repte de publicar una entrada per setmana escrivint sobre algun vi i la música que m’inspira.

La meua afició pel món del vi ve de lluny. El meu olfacte i el gust estan un poc entrenats a força de tastar-ne molts, però considere que tinc més entrenada la meua memòria i sensibilitat musical. Pretenc, doncs, acompanyar el vi escollit amb algunes músiques que em suggerisquen un bon acompanyament que no sempre seria un “maridatge ideal”.

El maridatge de vins i música no és allò que més m’interessa perquè el vi és per compartir i gaudir-lo amb en companyia, però aquestes línies serviran per mantindre l’hàbit d’escriure després d’haver acabat la tesis doctoral. Miraré de mostrar els vins que m’agraden i sobretot la música que més escoltes. En definitiva, un exercici de despullar els meus gustos i plaers estètics per si vos poden servir de guia en ambdós móns apassionants.

Vos anime a escoltar la música proposada, a tastar els vins i a comentar les propostes.

 

Anuncis

Deixa un comentari

